Ocenění pro turistický portál Go to Brno
Brno, 30. září 2014 - V rámci 10. ročníku soutěže Firemní médium roku získal ve srovnání městských turistických webů portál Go to Brno druhé místo. Do srovnání vstupovaly webové stránky všech krajských měst v ČR určené k podpoře turistiky. Hodnocena byla grafika, obsah a navazující služby.
„Podle zveřejněných výsledků po Praze se školní známkou 1,59 dostaly Olomouc i Brno shodně 1,88, s tím, že druhé místo má Brno mj. za lepší optimalizaci zobrazení na mobilech a tabletech,“ řekl Mgr. Ivo Bednář, projektový manažer portálu Go to Brno.
Portál má za cíl sloužit jako komplexní zdroj informací o Brně pro turisty, ale i pro brněnské rezidenty. Od března 2014 běží v ročním testovacím provozu, během nějž jsou postupně nasazovány jeho komponenty a mutace. Portál kombinuje vlastní obsah s převzatým, vkládat jej mohou také organizátoři akcí. Návštěvnost portálu od spuštění roste, v červenci dosáhl 27 tisíc návštěv.
|
- Lema Clinic úspěch ocenění globální cenou
- Co je to hromadný extrém? Na jakých faktorech to závisí?
- Jaké příslušenství byste měli používat pro svůj vůz
Lema Clinic úspěch ocenění globální cenou
Kvalita zdravotní péče a hodnota poskytovaná pacientům jsou měřeny nejen úspěchem nabízených léčebných metod, ale také pověstí v odvětví. Lema Dental Clinic zaznamenala mimořádný úspěch získáním ocenění „Nejlepší zubní klinika v Evropě“ v roce 2023. Nacházející se v srdci Istanbulu, Lema Clinic obdržela toto prestižní ocenění jako důkaz svých vysokých...Exkluzivní partner sekce
Kalendář vinařských akcí
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |