PR

FIFA 22 přichází. Co můžete očekávat?

Okamžik, na který všichni fanoušci počítačových her s fotbalovou tematikou čekají, se rychle blíží. Brzy vychází nová FIFA a odpočítávání vstupuje do rozhodující fáze. Co můžete v novém vydání očekávat? Kdo dostal nejlepší kartu a jak vypadá Robert Lewandowski? O tom v dnešním textu!

 

3 střihy dámských kabátů, se kterými byste měla během nakupování počítat

Podzim už nedočkavě klepe na dveře a je na čase, abychom letní šaty, sukně a plavky schovaly do skříně a začaly se vybavovat na podzimní a následně zimní sezonu. A k tomu jednoznačně patří něco teplejšího než svetřík či mikina. Pokud jste také milovnicí kabátů a chystáte se na koupi nového, pak byste rozhodně měla vzít v potaz tyto střihy.

 

Uchvácena krajinou

Výstava fotografických obrazů výtvarné fotografky a vysokoškolské pedagožky Ireny Armutidisové souborně představuje v Dietrichsteinském paláci Moravského zemského muzea výběr z fotografických souborů spojených tématem krajiny.

   

GLS doručuje v Brně balíky bezemisně

Mezinárodní balíkový přepravce GLS v průběhu léta výrazně rozšířil svůj vozový park. Ve flotile společnosti přibylo 14 dodávek na elektrický pohon za téměř 16 milionů Kč. Jedna z bezemisních elektrododávek značky Mercedes eSprinter bude nově doručovat balíky také v Brně. Nasazení elektrododávek je součástí programu ThinkGreen a přispěje k rozvoji udržitelné logistiky.

 

5 tipů na co myslet před koupí auta

Chystáte se kupovat nové auto? Výběr vozu určitě nenechte jen na náhodě. Auto nekupujte jenom podle toho, zda se vám líbí barva, značka či karoserie, nebo že je levné. Takovéto uvažování je velmi krátkozraké. Při koupi se musíte zaměřit na několik aspektů najednou, aby vám auto vyhovovalo po všech stránkách.

   

Influencer Marketing - Co To Znamená?

Influencer marketing je v poslední době velmi módní slovo v médiích, nejen v sociálních médiích. Kdo jsou tito legendární influenceři a proč byste je měli zahrnout do svých marketingových plánů?

 

Personalizovaná pohlednice jako originální a efektivní reklamní nástroj

Pohlednice, nebo chcete-li pohledy, nám již pěknou řádku let slouží k posílání pozdravů, krátkých vzkazů, poděkování, a v minulosti dokonce i k vyznávání citů. Pohlednice ale na přední straně nemusejí adresátovi ilustrovat pouze místo, kde aktuálně trávíte svou dovolenou, nebo vyobrazovat klasický tematický vánoční či velikonoční motiv. Využít je můžete kupříkladu i k propagaci svého podnikání a vkusnému připomenutí se svým klientům nebo třeba obchodním partnerům.

   

Strana 4 z 26