Další setkání ze série Veletrh řešení se zaměří na chytrý marketing

Brno, 22. srpna 2013 – Uspějte chytrostí, ne rozpočtem. To je heslo v pořadí již třetího setkání podnikatelů a odborníků na marketing pod hlavičkou Veletrh řešení, které se uskuteční 17. září v Brně. Jeho hlavním tématem tentokrát budou chytrá řešení, která zároveň výrazně nezvyšují rozpočet.

   

CzechInvest zavedl forenzní linku a web k prevenci korupce

Praha/Brno, 20. srpna 2013 - Prostřednictvím anonymní telefonní linky a internetového portálu mohou hlásit klienti, dodavatelé a zaměstnanci agentury CzechInvest podezření na neetické a nezákonné jednání. Cílem opatření je zvýšení transparentnosti, posílení kontrolního prostředí a zlepšování interních procesů agentury.

   

Kontakt-kontrakt 2013-2014: Inovativně a přitom s tradicí

Brno, 16. srpna 2013 - Regionální hospodářská komora Brno aplikuje nový koncept rychlého a efektivního vyhledání obchodních partnerů, bez náročných příprav a vysokých nákladů, zato však s jistotou atraktivních obchodních schůzek se žádoucími firmami. Dvouletý projekt konaný v rámci sítě Enterprise Europe Network ČR, byl oficiálně odstartován 15. 1. 2013 ministrem průmyslu a obchodu Martinem Kubou slavnostním spuštěním portálu.

   

Starobrno zahájilo nejrozsáhlejší rekonstrukci Pivovarské od roku 2004

Brno, 19. srpna 2013 –Pivovar Starobrno a Royal Party Servis zahajují v těchto dnech nejrozsáhlejší rekonstrukci Pivovarské restaurace a jejích provozů na Mendlově náměstí od roku 2004. Třífázová rekonstrukce potrvá s přestávkami přibližně jeden rok. Práce na úpravách a vylepšeních Pivnice, Pivovarské restaurace i přilehlé terasy jsou naplánovány tak, aby neovlivnily komfort štamgastů, příchozích a turistů.  Investice překročí 10 milionů Kč.

   

Do brněnského startupu ORM Designer vstoupil investor Rostock

Brno, 13. srpna 2013 - Brněnský startup ORM Designer oznámil vstup Michaela Rostocka-Poplara. Známý investor firmu podpoří financemi i mentoringem. Mladí programátoři tyto zdroje využijí pro další expanzi v EU, USA i Asii, zaměří se na lokalizaci a přesnější cílení produktu pro jednotlivé země.

   

Chcete poznat zákazníka? Pozvěte ho na skleničku

Brno, 7. srpna 2013 - Otvíráte rodinné obchodní centrum a potřebujete tam dostat lidi. Co uděláte? No samozřejmě – skákací hrad pro děti, pivo a klobásy pro tatínky a Vojtu Dyka pro maminky. K tomu utratíte peníze za reklamní kampaň a inzerci... a lidé vám přijdou. Fungují ale eventy i v případě, že vašimi zákazníky, se kterými se potřebujete potkávat, diskutovat, poznávat jejich potřeby a uzavírat nové obchody, jsou firmy?

   

IBM je pro studenty nejatraktivnějším zaměstnavatelem na jihu Moravy

Praha/Brno, 7. srpna 2013 – IBM zvítězila v Jihomoravském kraji v průzkumu „The Most Desired Company 2013“. Žebříček sestavila společnost AIESEC na základě odpovědí  více než 300 studentů a studentek brněnských vysokých škol.

   

Asociace exportérů: Vítáme intervenci ČNB proti posílení koruny

Brno, 6. srpna 2013 – Asociace exportérů vítá uvažovanou intervenci České národní banky (ČNB) proti posílení české měny vůči euru. Vývozci v tomto kroku spatřují cestu, jak upevnit postavení českých podniků v zahraničí a v obecném smyslu i stav tuzemské ekonomiky, protože export představuje jeden z jejích hlavních pilířů.

   

Regionální potraviny potvrzují svou kvalitu

Brno, 5. srpna 2013 - V poslední době se v médiích objevují spíše negativní informace či dokonce skandály, týkající se špatné kvality některých typů potravin. Naštěstí však mnozí jihomoravští výrobci dokazují, že právě oni své výrobky šidit za žádnou cenu nehodlají. Nic o tom nesvědčí lépe, než řada prestižních ocenění z poslední doby, ve kterých potraviny z jižní Moravy bodovaly na čelních příčkách!

   

Strana 130 z 216