Zetor získal ocenění za nejlepší firemní web v kategorii auto-moto

Brno, 28. listopadu 2017 – Značka Zetor dosáhla značka významného úspěchu na poli digitálního marketingu. V nejprestižnější soutěži této disciplíny v ČR, WebTop100, Zetor vyhrál kategorii Firemní web roku 2017 v oblasti Auto-moto. Odborná porota na webu oceňuje především User Experience (UX), dále také grafiku a obsah.

slavnostni-vyhlaseni-souteze-webtop zetor

Porotci soutěže WebTop100 přikládají největší váhu User Experience, tedy sadě technik a metod, které lze použít pro návrh uživatelského rozhraní webu. Právě vysoká přehlednost webu společnosti ZETOR TRACTORS a.s. u porotců bodovala. Vidí ji jako jeho největší přednost. Skvělé hodnocení web získal i co se týče obsahu a grafiky. Důraz na tyto atributy potvrzuje Robert Todt, ředitel Úseku prodeje a marketingu společnosti: „Velmi nás těší, že jsme uspěli v soutěži WebTop100 a máme dle odborníků v kategorii auto moto nejlepší webové stránky. Neustále se snažíme přiblížit se zákazníkům a webové stránky jsou jedním z našich klíčových komunikačních kanálů. Na webu dbáme hlavně na atraktivní vzhled, přehlednost a srozumitelnost.“

Jakub Jordanidis, Visual& user experience designer, na grafickém designu webu oceňuje perfektně zvolené barvy, které kopírují styl samotného produktu, velmi dobré zapracování grafiky a vkusné sladění barev. „První dojem ze stránky, a to hlavně díky fotografiím, je – Zetor musím mít,“ popisuje své dojmy z webové prezentace Jordanidis. Dále oceňuje velmi kvalitní zpracování, použitou typografii s dokonalou lehkostí a ikonkami, a to i na všech podstránkách.

„Na stránkách se střídá lehkost s profesionálními fotografiemi, které ve mně nechávají velmi příjemnou emoci, a mám chuť web procházet dále. Produktové stránky jsou jednoduše dokonalé – dělají z „obyčejného“ traktoru mistrovské dílo a podepisují i do svého obsahu jeho jedinečnost,“dodává ke grafické a uživatelské stránce webu.

Přestože není součástí hodnocení, Jordanidis vyzdvihuje i kodérskou práci a použité efekty a animace. To vše pomohlo ZETORU zvítězit nad tak velkými konkurenty, jakoje Import Volkswagen Group s.r.o., Hyundai Motor Czech s.r.o. či Toyota CentralEuropeKft.

Web zetor.cz byl spuštěn v roce 2016 a prošel kompletním redesignem. Zaměřuje se více na koncové zákazníky a zjednodušuje jim orientaci na stránkách. Kromě většího množství informací o produktech nabízí i rozsáhlejší mediální obsah a je optimalizovaný pro mobilní zařízení. Web vytvořila společnost Giantinteractive s.r.o.


Související články:

Lema Clinic úspěch ocenění globální cenou

Kvalita zdravotní péče a hodnota poskytovaná pacientům jsou měřeny nejen úspěchem nabízených léčebných metod, ale také pověstí v odvětví. Lema Dental Clinic zaznamenala mimořádný úspěch získáním ocenění „Nejlepší zubní klinika v Evropě“ v roce 2023. Nacházející se v srdci Istanbulu, Lema Clinic obdržela toto prestižní ocenění jako důkaz svých vysokých...