Zetor získal ocenění za nejlepší firemní web v kategorii auto-moto

Brno, 28. listopadu 2017 – Značka Zetor dosáhla značka významného úspěchu na poli digitálního marketingu. V nejprestižnější soutěži této disciplíny v ČR, WebTop100, Zetor vyhrál kategorii Firemní web roku 2017 v oblasti Auto-moto. Odborná porota na webu oceňuje především User Experience (UX), dále také grafiku a obsah.

Porotci soutěže WebTop100 přikládají největší váhu User Experience, tedy sadě technik a metod, které lze použít pro návrh uživatelského rozhraní webu. Právě vysoká přehlednost webu společnosti ZETOR TRACTORS a.s. u porotců bodovala. Vidí ji jako jeho největší přednost. Skvělé hodnocení web získal i co se týče obsahu a grafiky. Důraz na tyto atributy potvrzuje Robert Todt, ředitel Úseku prodeje a marketingu společnosti: „Velmi nás těší, že jsme uspěli v soutěži WebTop100 a máme dle odborníků v kategorii auto moto nejlepší webové stránky. Neustále se snažíme přiblížit se zákazníkům a webové stránky jsou jedním z našich klíčových komunikačních kanálů. Na webu dbáme hlavně na atraktivní vzhled, přehlednost a srozumitelnost.“

Jakub Jordanidis, Visual& user experience designer, na grafickém designu webu oceňuje perfektně zvolené barvy, které kopírují styl samotného produktu, velmi dobré zapracování grafiky a vkusné sladění barev. „První dojem ze stránky, a to hlavně díky fotografiím, je – Zetor musím mít,“ popisuje své dojmy z webové prezentace Jordanidis. Dále oceňuje velmi kvalitní zpracování, použitou typografii s dokonalou lehkostí a ikonkami, a to i na všech podstránkách.

„Na stránkách se střídá lehkost s profesionálními fotografiemi, které ve mně nechávají velmi příjemnou emoci, a mám chuť web procházet dále. Produktové stránky jsou jednoduše dokonalé – dělají z „obyčejného“ traktoru mistrovské dílo a podepisují i do svého obsahu jeho jedinečnost,“dodává ke grafické a uživatelské stránce webu.

Přestože není součástí hodnocení, Jordanidis vyzdvihuje i kodérskou práci a použité efekty a animace. To vše pomohlo ZETORU zvítězit nad tak velkými konkurenty, jakoje Import Volkswagen Group s.r.o., Hyundai Motor Czech s.r.o. či Toyota CentralEuropeKft.

Web zetor.cz byl spuštěn v roce 2016 a prošel kompletním redesignem. Zaměřuje se více na koncové zákazníky a zjednodušuje jim orientaci na stránkách. Kromě většího množství informací o produktech nabízí i rozsáhlejší mediální obsah a je optimalizovaný pro mobilní zařízení. Web vytvořila společnost Giantinteractive s.r.o.


Související články:

Přidat komentář


Bezpečnostní kód
Obnovit

Plaisir de Musique, PdM

Veletrhy, konference a semináře

<<  Prosinec 2017  >>
 Po  Út  St  Čt  Pá  So  Ne 
      1  2  3
  4  5  6  7
18192021222324
25262728293031
Nejbližší akce
25.01. Trendy v robotizaci a automatizaci..
29.01. G2B TechEd 2018..
07.10. Den otevřených dveří - Stavební ce..

prehled_vinotek_v_Brne3-FIN