AVION Shopping Park představí světové i české regiony, začal Holandskem

Brno, 12. března 2013 – AVION Shopping Park přichází s originálním cestovatelským konceptem. Počínaje březnem se centrum každý měsíc promění v jednu ze světových zemí nebo v jeden z českých regionů. Návštěvníci se mohou těšit nejen na výstavy, fotografie a přednášky, ale především na trhy se speciálními produkty, desítky ochutnávek a tisíce drobných dárků a slev.

Avion-shopping-park-predstavi-regiony

První představovanou zemí je Holandsko. AVION se na celý březen zahalil do oranžové barvy a každý z návštěvníků má možnost zažít atmosféru amsterodamských ulic i polí plných tulipánů. Návštěvníci mohou ochutnat sýry, pivo, herinky, sladkosti, ale také se dozví všechno o historii konopí. Vše je doplněno o fotografie a přednášky. Březnová akce se koná pod záštitou Velvyslanectví Nizozemského království v České republice.

„Rozhodli jsme se pro netradiční koncept, který by měl každému návštěvníkovi zpříjemnit čas strávený v našem centru. Budeme postupně představovat jednotlivé země. Začínáme holandským březnem, italským dubnem, ale máme v plánu představit také Blízký Východ, jižní Čechy a v letních měsících například Chorvatsko. Chceme, aby si návštěvníci neodnášeli jen nákupy, ale také zážitky z dobře stráveného času,“ řekla Martina Procházková, marketingová manažerka shopping centra.

„Brno je dlouholetým partnerem města Utrecht a jejich vzájemná spolupráce byla vždy velice přínosná pro obě strany. Přiblížit naši kulturu všem Jihomoravanům určitě pomohou i tyto Holandské dny. Je nám potěšením, že jsme mohli tuto akci také podpořit,“ uvedl zástupce velvyslance Nizozemského království Christoffer Jonker.

Holandsko rozproudí v březnu celou nákupní zónu. AVION se rozhodl rozmístit do uliček stánky s produkty, fotografie, záhony s tulipány, ale také speciální koutky pro muže, děti, dámy a gurmány. Chybět nebude ani unikátní výstava tulipánů s více než stovkou druhů a barev květin.

„Jdeme úplně odlišnou cestou než ostatní centra. U nás zákazníci nebudou interaktivně zapojováni, ani nebudou soutěžit v nejrůznějších disciplínách. Budou se moci zapojit, pokud budou chtít, ale nebudou obtěžováni, pokud potřebují rychle nakoupit. Chceme jim však dát víc než jen nákup, proto jdeme do této sezony i s novým sloganem Odneste si víc,“ doplnila Martina Procházková.

(red)


Související články:

Lema Clinic úspěch ocenění globální cenou

Kvalita zdravotní péče a hodnota poskytovaná pacientům jsou měřeny nejen úspěchem nabízených léčebných metod, ale také pověstí v odvětví. Lema Dental Clinic zaznamenala mimořádný úspěch získáním ocenění „Nejlepší zubní klinika v Evropě“ v roce 2023. Nacházející se v srdci Istanbulu, Lema Clinic obdržela toto prestižní ocenění jako důkaz svých vysokých...