Národní divadlo netradičně představuje tváře svých zaměstnanců
Brno, 8. října 2014 - Nové vedení Národního divadla Brno vzalo výzvu ke změně vážně. Začalo od píky – změnou vizáže. Hvězdami nové reklamní kampaně jsou ti, bez nichž se divadelní provoz sice neobejde, ale pro běžného návštěvníka to mohou být hrdinové bez tváře.
Zaměstnanci divadla – vrátný, hlídač, rekvizitářky i kulisáci. Ti, kteří by se „normálně“ nikdy na plakát nedostali, shlížejí z velkoformátových fotografií špičkového českého fotografa Ivana Pinkavy a příběhy vepsané do jejich tváří korespondují, nebo naopak ironicky kontrastují s titulem inscenace. A upozorňují a lákají, předávají všem, kdo ho chtějí zaznamenat, důležitý vzkaz: divadlo je vaše, je tu pro vás – pro lidi. A dělají ho pro vás zase jen lidé. A všichni jsou pro zdar podniku stejně důležití, i když jejich jména v obsazení mnohdy nenajdete.
Novou, moderní vizuální podobu kampaně vytvořili grafik Robert V. Novák a fotograf Ivan Pinkava. Kouřové signály, které tato kampaň vysílá, jsou jasně čitelné: v Brně je divadlo, divadlo je pro lidi, lidi, přijďte do divadla!
Stejně přesvědčivě a důrazně budou zvát na jednotlivé inscenace protagonisté – herci, tanečníci, zpěváci. Dávají všanc nejen své tváře a doufají, že vnímavý a pozorný divák pozvání přijme. Oběma stranám je jasné, že jedna bez druhé se neobejde.
Zdroj: NdB
|

- HUAWEI chytré hodinky: Průlom v oblasti zdraví a wellness
- Lema Clinic úspěch ocenění globální cenou
- Co je to hromadný extrém? Na jakých faktorech to závisí?
Exkluzivní partner sekce


Kulturní akce v Brně
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Komentáře