IRS Jobs

Na veletrhy módy Kabo a Styl si našlo cestu na 6000 odborných návštěvníků

Brno, 14. února 2012 (MEDIAFAX) - Na brněnském výstavišti skončily v úterý 39. mezinárodní veletrhy módy, obuvi a koženého zboží Styl a Kabo, během tří dnů si jejich nabídku prohlédlo více než šest tisíc odborných návštěvníků. Vyplývá to z předběžné zprávy, o které informoval marketingový manažer akce Jaromír Krejčí. Veletrhy se poprvé soustředily do dvou nejmodernějších pavilonů brněnského výstaviště. V největší hale P se konal veletrh Styl včetně doprovodných přehlídek, zatímco sousední halu F obsadili dodavatelé obuvi a koženého zboží.

Expozice 284 vystavovatelů ze 14 zemí obsadily čistou výstavní plochu 8275 metrů čtverečních. Nákupčí mohli vybírat z kolekcí 532 oděvních, obuvnických a kožedělných značek, prezentovala se především nabídka pro příští podzim a zimu. Ze zahraničí byly nejvíce vidět stánky vystavovatelů ze Slovenska, Německa a Polska, ale početnou účast mělo také Řecko a netradičně Portugalsko.

"Každý desátý vystavovatel se brněnského veletrhu zúčastnil vůbec poprvé. V souladu s novým mottem ´Fashionberries´, které odkazuje na speciality módního trhu, se tak podařilo zviditelnit řadu značek nově vstupujících na český trh. Jde především o zboží ze segmentu střední a vyšší cenové kategorie, které může zajímavým způsobem obohatit nabídku v našich obchodech," upozornil Krejčí.

K premiérovým značkám veletrhu Styl patřily mimo jiné rakouský Giesswein s unikátními vlněnými oděvy, maďarský C-Park s módními kabáty nebo portugalská dámská konfekce Rita Castro. Poprvé se v Brně představily také italské kožené a kožešinové výrobky značky Delso Mode, plavky Eurofala, noční prádlo Vamp, kojenecké zboží Nursery Time, doplňky Luxury shop a další.

Na veletrhu Kabo se poprvé prezentovaly například německá firma Fiege, dětská obuv Jonap, sportovní obuv Sport und Freizeit nebo originální obuv a kabelky z Kolumbie, které dováží společnost Katalina.

Doprovodné přehlídky tentokrát probíhaly přímo v sousedství expozic. Na velkém mole v pavilonu P se prezentovaly kolekce klasické módy osmi značek, zatímco malé molo hostilo tradiční přehlídky kolekcí prádla a plavek. Zájem vzbudily přehlídky "Legends of Haute Couture" s modely nejslavnějších světových návrhářů stejně jako výstava dobového spodního prádla "Retro lingerie exhibition".

Doprovodný program pro odborníky se věnoval především módním trendům pro podzim a zimu 2012/2013, o kterých přednášela analytička Německého módního institutu Izabela Ockenfels. Lahůdkou byla přednáška světově uznávaného obuvnického experta Petra Hlaváčka o výzkumu obuvi terakotové armády z doby před více než dvěma tisíci lety.

Libor Popela

Související články:

Přidat komentář


Bezpečnostní kód
Obnovit