Základní škola na Horáckém náměstí bude bezbariérová
Brno, 8. února 2017 - Rada města Brna odsouhlasila podání žádosti o dotaci na vytvoření bezbariérového přístupu na Základní škole Horácké náměstí. Doplní tak stávajících 22 plně bezbariérových městských škol. Díky dotaci, která bude předložena do výzvy Integrovaného regionálního operačního programu, bude zajištěna dostupnost a bezbariérovost základní školy. Cílem tohoto projektu bude vyřešení situace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, ať už jde o imobilní žáky či s různými pohybovými potížemi.
Kromě bezbariérovosti zajistí dotace také zajištění odpovídající kapacity, které umožní kvalitní výuku odpovídající standardům a revitalizaci zeleně. „Předpokládané celkové náklady na projekt činí 5,4 milionů korun, z čehož téměř 4,9 milionů korun pokryje získaná dotace. Zbytek projektu zaplatí městská část Brno-Řečkovice a Mokrá Hora,“ vysvětlil první náměstek primátora Petr Hladík.
U všech projektů, které v poslední době schválila Rada města Brna a které se týkají stavebních úprav mateřských či základních škol ve městě, se již počítá s bezbariérovým přístupem. Město se tak snaží zajistit rovný přístup ke vzdělávání všem žákům. V Brně navštěvuje běžné třídy 15 žáků se sluchovým postižením, 5 žáků s očním postižením a 29 žáků tělesně postižených.
Zdroj: MMB
Public relations

Černá madona z Paláce šlechtičen vydala své tajemství
Unikátní objev při rekonstrukci kaple Očišťování Panny Marie v Paláci šlechtičen na Kobližné ulici v Brně.
Public relations

Jak a kde relaxovat v České republice
Při výběru země pro krátkodobý nebo dlouhodobý turistický výlet byste měli věnovat pozornost nejbližšímu sousedovi Polska - České republice. Mezi jeho výhody patří nejen zeměpisná blízkost a absence víza, ale také mimořádná rozmanitost možností trávení volného času. Cokoli od své cesty očekáváte: seznámení s architektonickými skvosty nebo ponoření do světa vzrušení, úzká komunikace s přírodou nebo nové gastronomické zážitky, můžete zaručit: v České republice najdete to, co chcete.
|