Firemní velikonočenky pomohou talentovaným lidem s handicapem
Brno, 24. února 2015 - S blížícím se jarem nabývá v mnoha firmách na aktuálnosti téma výroby a distribuce velikonočních přání. Někteří z jejich výrobců se snaží za srovnatelných cenových podmínek pomáhat nejen své ekonomice, ale také ekonomice neziskových organizací.
Mezi těmi, kteří myslí na potřebné, je i brněnská agentura Antipol, která převádí téměř dvacet let osmdesát procent svých příjmů nebo vytvořeného zisku na účty neziskových organizací. Prostředkem této pomoci jsou firemní reklamní předměty. V letošním roce se mezi ně poprvé zařadila velikonoční přání.
Letošní nabídka velikonočenek je postavená na původních obrazových předlohách českých výtvarníků, na tradičních i netradičních námětech, na dětské tvorbě, na tvarové a grafické nápaditosti. Příjemcem převážné části vytvořeného zisku bude sociální grafické studio Maturus, které zaměstnává absolventy Jedličkova ústavu a nadané lidi s postižením. Více o nabídce elektronických a tištěných velikonočních přání, která pomáhají potřebným, se dozvíte ZDE
(red)
|

- HUAWEI chytré hodinky: Průlom v oblasti zdraví a wellness
- Lema Clinic úspěch ocenění globální cenou
- Co je to hromadný extrém? Na jakých faktorech to závisí?
Exkluzivní partner sekce


Kalendář vinařských akcí
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Kulturní akce v Brně
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |