Ocenění za nejefektivnější reklamu získala brněnská Ogilvy&Mather Morava
Brno, 26. listopadu 2013 - Brněnská agentura Ogilvy&Mather Morava dosáhla mimořádného úspěchu, když poprvé ve své historii a jako první moravská agentura získala ocenění v soutěži o nejefektivnější reklamu Effie 2013. S kampaní Tantum Verde - Rituály, kterou připravila a realizovala pro farmaceutickou společnost Medicom International, získala v konkurenci 64 přihlášených projektů bronz v kategorii “Spotřební zboží”.
"Když jsme se letos poprvé rozhodli přihlásit do soutěže o nejefektivnější reklamu, nečekali jsme, že hned napoprvé uspějeme. Velmi si proto vážíme získaného uznání a to i s ohledem na to, že se týká právě značky Tantum Verde. Staráme se o ni od jejího uvedení na český trh a výrazně jsme ji dopomohli k vedoucí pozici ve své kategorii,” uvedl Roman Valla, ředitel agentury Ogilvy&Mather Morava.
Tantum Verde zaznamenal v červnu 2013 oproti předchozímu roku nejvyšší nárůst prodejů mezi pěti nejvýznamnějšími značkami v segmentu „Bolest v krku“, a zároveň vykázal největší nárůst prodejů ve sledovaném období i po skončení kampaně. Realizovaná kampaň jednoznačně upevnila pozici Tantum Verde jako jedničky na trhu. Komunikační kampaň obsahující TV spot rituály byla převzata v dalších deseti zemích CEE.
(red)
|

- HUAWEI chytré hodinky: Průlom v oblasti zdraví a wellness
- Lema Clinic úspěch ocenění globální cenou
- Co je to hromadný extrém? Na jakých faktorech to závisí?
Exkluzivní partner sekce


Veletrhy, konference a semináře
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |