FN Brno má díky skupině AXA 10 nových monitorů dechu novorozenců
Brno, 27. listopadu 2012 - Ve spolupráci s nadací Křižovatka darovala finanční skupina AXA Fakultní nemocnici v Brně, pracovišti Bohunice, deset monitorů dechu novorozenců celkem za 29 000 korun. Monitory dechu Babysense lékařům umožňují lépe předcházet syndromu náhlého úmrtí novorozenců (SIDS).
Během třináctileté spolupráce skupiny AXA s Nadací Křižovatka bylo českým nemocnicím darováno více než 200 monitorů dechu v celkové hodnotě přes půl milionu korun.„Monitorů dechu máme trvalý nedostatek. Jejich potřeba vzhledem ke stále vysokému počtu narozených dětí na našem novorozeneckém oddělení narůstá. U přístrojů je navíc nutná jejich obnova po dvou letech používání, finanční prostředky k jejich zakoupení však chybí. Proto jsme vděčni za každý nový monitor Babysense, který naše oddělení dostane,“ uvedla MUDr. Drahomíra Jančářová, vedoucí novorozeneckého oddělení Fakultní nemocnice Brno.
V období prvního roku věku dítěte může dojít k nepravidelnému dýchání nebo dokonce k zástavě dechu. V některých případech selhání dechu souvisí se syndromem náhlého úmrtí kojenců (SIDS). Ten způsobuje náhlou smrt během spánku i úplně zdravým dětem. Až k 80 % úmrtí dochází v poloze kojence na bříšku. Příčina syndromu není dosud známa, jsou však známy četné rizikové faktory, které zvyšují pravděpodobnost SIDS.
Monitor dechu Babysense účinně a spolehlivě sleduje dýchání dítěte. Pokud dojde k jeho selhání, upozorní na to zvukovým a světelným signálem. Skupina AXA těmito přístroji dlouhodobě vybavuje nemocnice a další zdravotnická zařízení na celém území České republiky. Během třináctileté spolupráce skupiny AXA s nadací Křižovatka přesáhla celková hodnota všech zakoupených přístrojů Babysense částku půl milionu korun.
„Během naší dlouhodobé spolupráce s Nadací Křižovatka jsme darovali monitory dechu řadě nemocnic, které měly těchto přístrojů nedostatek. Jsme moc rádi, že i díky naší pomoci se daří ochránit novorozence ohrožené syndromem náhlého úmrtí,“ uvedla Eva Šebestová, manažerka PR a komunikace finanční skupiny AXA.
(red), foto: AXA
Public relations

Hledáme obchodníka pro časopis Golf
Cítíte se nedocenění, přemýšlíte o změně, máte rádi golfové prostředí a milujete komunikaci? Pak bychom pro vás měli dobrý tip! Vyzkoušejte si pozici obchodníka a zjistěte, zda by se i u vás mohl stát koníček povoláním.
Public relations

Staň se muzejním reportérem!
Moravské zemské muzeum představuje výzvu pro děti a studenty, kteří mají chuť natočit vlastní video reportáž pro muzejní návštěvníky v daleké budoucnosti. Oč jde?
|
Komentáře
Do médií se zpráva dostala, takže PR funkci toto gesto splnilo...