3DConnexion

Dva dárky pro fandy Komety: speciální várka Draka a plechovky s oblíbenými současnými hráči

Pivovar Starobrno opět přispěl ke startu sezony hokejové extraligy. Fanouškům hokejové Komety i svým příznivcům posílá do hospod i obchodní sítě speciální várku letošní produktové novinky Starobrno Drak. Zajímavé přitom je to, že na přípravě se v létě přímo v pivovaru podíleli samotní hráči Komety. Druhým dárkem pro příznivce a sběratele je limitovaná edice plechovek s fotkami hokejistů.

Drak na start extraligy

Speciální várka piva Starobrno Drak se v hospodách i obchodech začíná prodávat právě teď, v polovině září. V restauracích na ni upozorní různé reklamní materiály, stojany nebo plakáty, v obchodech vedle plakátů také paletová stání. Při výrobě Draka na start hokejové sezony pomáhali samotní hráči Komety, kteří se spolu se zaměstnanci objevili ve videospotu, natočeném při této příležitosti. Svou premiéru si spot odbyl na Dni otevřených dveří pivovaru Starobrno 6. září 2014. Pivo Starobrno Drak tehdy dále posloužilo i ke křtu hokejového dresu pro novou sezonu. Videospot byl k vidění před zahájením prvního domácího zápasu Komety přímo v hale. Ke zhlédnutí je i na youtube ZDE, kde ho ke dnešnímu dni vidělo více než 6000 lidí. K dispozici je i na stránkách www.starobrno.cz.

Starobrno-Kometa02Komeťáci i starobrňáci při společné práci.

Starobrno Drak je nepasterizované dvanáctistupňové prémiové pivo s objemem alkoholu 5,3 %, které bylo uvedeno na trh v březnu letošního roku. Drak se vaří z vybraných surovin tradičním způsobem na dva rmuty. Po dozrávání prochází ještě speciálním studeným dochmelením, díky němuž se může pochlubit vyváženou chmelovou vůní a chutí s příjemným hořkosladkým dozníváním, nabádajícím k dalšímu napití. Receptura Draka vychází z loňského hlasování pivařů o chuti ležáku, které se uskutečnilo ve více než dvou stovkách hospod a restaurací.

Plechovky s vicemistry

Rovněž v průběhu měsíce září najdou zákazníci v obchodech limitovanou (v pořadí druhou) edici plechovek s hokejisty Komety. Zatímco v roce 2013 byly na plechovkách vyobrazeny hráčské legendy (např. Bronislav Danda, Vlastimil Bubník či Karel Lang), letos je zdobí hokejisté současní: kapitán týmu Leoš Čermák, Jan Hruška, Vojtěch Němec, Jozef Kováčik a Marek Čiliak. Tato pětice hráčů tak reprezentuje všechny hrdiny loňské stříbrné sezony Komety. Uvedení plechovek budou provázet různé doprovodné akce, například autogramiády.

Starobrno-Kometa03Přípitek sládka Libora Doseděla a kapitána Leoše Čermáka.

„Limitovanou edicí hráčům zároveň děkujeme za velmi vydařenou sezonu a připomínáme všem jejich fanouškům stříbrný úspěch. Současně jsme chtěli udělat radost kapitánovi týmu Leoši Čermákovi, který byl svou fotkou na plechovce s ohledem na svou dávnou sběratelskou vášeň opravdu velmi potěšen. A my v pivovaru budeme držet palce, aby se hokejisté už příště dočkali vysněného titulu," konstatovala junior brand manažerka značky Starobrno Zdenka Mindlová.

Půllitrové plechovky i letos obsahují oblíbenou značku z portfolia brněnského pivovaru – Medium. Jde o světlé pivo s obsahem 4,7 % alkoholu, na němž konzumenti oceňují lahodnou, plnou a jemně chmelovou chuť a dokonalý říz.

Pivovar Starobrno je hrdým partnerem HC Kometa Brno od září 2012, přátelské vztahy mezi oběma subjekty, sídlícími na Starém Brně, ovšem sahají i do hlubší minulosti.


Související články:

Přidat komentář


Bezpečnostní kód
Obnovit