Brno hostilo Glorious, největší byznysovou konferenci
Brno, 8. květen – Minulý týden se do Brna sjelo několik desítek nejúspěšnějších profesionálů z českého byznysu, aby se podělili o své zkušenosti, rady a tipy, jak získat konkurenční výhodu, s nastupující generací mladých podnikatelů.
Již třetího ročníku konference Glorious se například zúčastnil zakladatel Socialbakers Jan Řežáb, jeden z nejbohatších Čechů Dalibor Dědek nebo úspěšný podnikatel a zakladatel Eurowag Martin Vohánka. Hlavní konferenční den uvedl Jiří Drahoš.
První konferenční den 3. května zahájila série workshopů a přednáškový večer New Age, který se konal v brněnské hvězdárně. Své životní příběhy představili mladí a úspěšní Češi, jakým je jeden z designerů Tesly Otto Fabri, skladatel hudby pro Hvězdné války Jaroslav Beck nebo šéfka Slevomatu Marie Havlíčková. V přednáškách popisovali nejen světlé okamžiky své kariéry, ale i těžké životní situace, s nimiž se na cestě k úspěchu setkali.
Úvodním slovem zahájil Jiří Drahoš hlavní konferenční program, který se konal v pátek 4.května v konferenčním centru SONO. Během tohoto dne se na pódiu vystřídala celá řada velkých osobností českého byznysu. Účastníci se shodli, že za jedno z nejlepších vystoupení se dala označit přednáška marketingového génia Martina Jaroše, který svůj příspěvek pojal v netradičním a vtipném stylu. „Reklama je, když musíte čekat pět vteřin na YouTube, než to můžete přeskočit, a když to pustí v televizi, tak jdete čůrat,“ citoval slavný odborník na reklamu svého osmiletého syna.
Václav Novák, krizový manažer, který stojí za záchranou takových gigantů jako ČSA, vytýčil význam kvalitního vzdělávání pro nastupující generaci podnikatelů. Jan Řežáb, zakladatel firmy na analýzu sociálních sítí Socialbakers, poskytl konkrétní tipy na úspěšný networking, které posluchači měli možnost ozkoušet hned během přestávky. Program uzavřel Martin Vasquez svou interaktivní přednáškou na téma „brutální upřímnost“, kterou sklidil velký úspěch u diváků.
Za obzvlášť povedenou označili organizátoři networkingovou stránku konference. „Lidé se neostýchali komunikovat a vyměňovat kontakty mezi sebou. Ať člověk přišel za kýmkoliv a začal se bavit s neznámými lidmi, působilo to přirozeně,“ říká Šárka Hettmerová, která měla na starosti PR konference.
Pozitivní ohlasy se dostavily jak ze strany účastníků, tak i samotných řečníků. Oceňovali nejen atmosféru konference, ale i neotřelý způsob, jakým byli osloveni – díky vytváření dedikovaných micrositů plných video pozvánek získali organizátoři do lineupu konference řadu velkých jmen, například Dalibora Dědka, Sentu Čermákovou nebo Martina Jaroše. „Podle slov mnoha řečníků a účastníků tak uvolněnou a příjemnou atmosféru jinde ještě nezažili. To je pro mě známka toho, že jsme odvedli dobrou práci a splnili náš cíl,“ konstatoval zakladatel konference Ondřej Prášek.
|
- Lema Clinic úspěch ocenění globální cenou
- Co je to hromadný extrém? Na jakých faktorech to závisí?
- Jaké příslušenství byste měli používat pro svůj vůz