JIC kreativní vouchery propojí firmy s profesionály na prezentaci
Brno, 4. listopadu 2015 - Brno spouští službu JIC KREATIVNÍ VOUCHER, která má prohloubit spolupráci mezi jihomoravskými firmami a profesionály z kreativních oborů. Cílem je povzbudit firmy, aby své podnikání uměly podpořit profesionální prezentací svého portfolia.
Zájemci dostanou na společné projekty poukaz až 100 tisíc korun. Brno na vouchery přispívá 4 miliony korun.
Na co firmy peníze dostanou? Může se jednat o redesign produktu nebo třeba návrh nového vizuálního stylu společnosti. Vybírat budou z profesionálů v oborech jako je je grafika, design, marketing, ale i scénická umění, literatura nebo architektura. Na vzájemnou spolupráci získají jednorázovou dotaci v hodnotě až 75 procent nákladů, maximálně ale 100 tisíc korun.
JIC KREATIVNÍ VOUCHER je tuzemská novinka. „Inovativní firmy na jižní Moravě mají často produkty a služby, kterými vynikají nejen v lokálním, ale i celosvětovém měřítku. Mají skvěle zvládnutou technologii, méně energie už ale věnují komunikaci svého portfolia směrem k zákazníkům,“ vysvětluje ředitel JIC Jiří Hudeček, proč se JIC rozhodl pomáhat prohlubovat zkušenosti firem se spoluprací s kreativci.
Na projekt dal finance Magistrát města Brna. „Podle studie mapující místní kreativní odvětví je v Brně několik tisíc profesionálů v oblasti kreativního průmyslu. Ti všichni mohou firmám pomoci být konkurenceschopnější a inovativnější,“ uvádí brněnský primátor Petr Vokřál. Brno i JIC má s podporou firem formou poukazů zkušenosti – před sedmi lety Brno jako první město v republice zavedlo JIC INOVAČNÍ VOUCHER, který přispívá na propojení firem s vědci. Úspěšný koncept postupně zavedly i ostatní kraje.
Firmy sídlící v Jihomoravském kraji si budou moci vybrat ke spolupráci profesionály ze speciálně zřízené kreativní galerie. Do ní se od 2. listopadu můžou hlásit zájemci z kreativních oborů s minimálně pětiletou praxí. Žádosti o konkrétní projekty můžou firmy odevzdávat od 1. února 2016, po absolvování workshopu, na kterém získají informace o správném zadávání kreativního projektu. Vouchery zástupci města i JIC vylosují v dubnu 2016.
Inspirací jsou obdobné služby ve městech jako je Salzburg nebo Manchester. Tamní firmy díky poukazům navázaly dlouhodobou spolupráci s kreativci, která navíc odstartovala širší inovační procesy ve firmě. Více se dozvíte na webu jic.cz/kreativni-voucher
|

- Co je to hromadný extrém? Na jakých faktorech to závisí?
- Jaké příslušenství byste měli používat pro svůj vůz
- Tipy pro péči o váš smartphone
Exkluzivní partner sekce


Veletrhy, konference a semináře
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 |

