3DConnexion

Kreativní vouchery již potřetí spojí technologické firmy s kreativci

Brno, 14. ledna 2018 - Kreativní vouchery Brno můžou již potřetí pomoci jihomoravským firmám v prezentaci jejich značky, produktů nebo služeb. Technologické podniky mají možnost spolupracovat s odborníky na marketing, grafiku nebo třeba design. Město Brno jim na společnou práci přispěje prostřednictvím Jihomoravského inovačního centra (JIC) až 100 000 korun. Do projektu se firmy můžou registrovat do poloviny února a vybírat kreativce, kteří se přihlásili v listopadu.

Město Brno rozdělí mezi zájemce celkem 4 miliony korun na více než čtyřicet projektů, které vylosuje v dubnu. Úspěšní uchazeči dostanou od města jednorázovou dotaci - pokryje 75 % nákladů (max. 100 000 korun). „Předchozí spolupráce ukázaly, že je o firmách víc slyšet a dovedou lépe prodávat to, co mají a umí. Brno chce podporovat inovativní společnosti a dávat jim šanci prosadit se na trhu. Pozitivní reakce nás přesvědčily o tom, že finanční podpora má smysl, a proto ji poskytujeme i letos," vysvětluje náměstek primátora pro oblast smart city Jaroslav Kacer.

V předchozích dvou ročnících se zapojilo do projektu 322 podniků. Poukaz nakonec dostalo 90 z nich. Mezi nimi i rodinná firma MOUKA TIŠNOV, s.r.o. vyrábějící popruhy a lemovky používané například v automobilovém průmyslu nebo ve zdravotnictví. Její vedení spolupracovalo se STUDIEMERIGO, které pro společnost vytvořilo nové logo, vizuální styl, webové stránky s produktovými fotografiemi a videem.

„Ze začátku jsme se báli, že za registrací a čerpáním dotace bude mnoho administrativy. Ukázalo se, že formulářů nebylo potřeba mnoho vyplňovat. Spolupráce s lidmi ze STUDIAERIGO byla intenzivní a příkladná. Přesně pochopili, jak chceme naše produkty prezentovat. Ověřili jsme si jejich kvality a chceme s kreativci spolupracovat i v budoucnu,“ zhodnotil spolupráci Ivo Brázda, jednatel MOUKA TIŠNOV, s.r.o.

V tomto ročníku se do galerie kreativců zaregistrovalo 147 expertů, kteří chtějí pomoci jihomoravským společnostem s jejich zviditelněním. Všichni musí mít minimálně tříletou praxi v oboru. „Ti odborníci mají mnohdy úplně jiný úhel pohledu než lidé z technicky či vědecky zaměřených oborů, kteří se tím stejným tématem zabývají roky. Letos se kreativců přihlásilo více než vloni. Firmy tak mají možnost vybrat ze široké nabídky profesionála s tím nejlepším nápadem,“ doplňuje ředitel JIC Petr Chládek.

Do projektu se mohou přihlásit technologické malé nebo střední podniky z jižní Moravy do 16. února 2018.


Související články:

Přidat komentář


Bezpečnostní kód
Obnovit