Průzkum: 7 z 10 lidí preferuje placení kartou
Brno, 4. února 2014 - Téměř sedmdesát procent majitelů platebních karet upřednostňuje placení kartou před hotovostí. U majitelů bezkontaktních platebních karet je pak výrazně oblíbenější možnost platit bez nutnosti zadávat osobní PIN. Vyplynulo to z výsledků průzkumu společnosti MasterCard.
„Lidé si velmi dobře uvědomují hlavní výhody bezkontaktního placení, kterými jsou především rychlost a bezpečnost. Téměř 70 % držitelů bezkontaktních platebních karet oceňuje, že u částek do 500 Kč není nutné zadávat PIN. Svou kartu držitelé při bezkontaktním placení nedávají z ruky, a proto ji mají neustále pod kontrolou,“ říká Richard Walitza, ředitel pro rozvoj mobilních plateb a inovací společnosti MasterCard Europe pro ČR a Slovensko.
Celých 47 % lidí využívá kartu k placení dvakrát až třikrát týdně, 16 % lidí pak platí kartou dokonce denně. Nejčastějším zbožím, za které platí kartou, uváděli respondenti průzkumu jídlo a oblečení. Na prvním místě je zmínilo celých 67 % lidí. Následují platby na benzinových stanicích a online nákupy. V budoucnu projevili respondenti největší zájem hradit platební kartou poplatky u lékaře, na poštách nebo ve veřejných institucích.
|

- Průvodce kasinovými hrami v Brně: Od rulety po video automaty
- Dámské chytré hodinky: Stylové výběry
- HUAWEI chytré hodinky: Průlom v oblasti zdraví a wellness

Průvodce kasinovými hrami v Brně: Od rulety po video automaty
Brno je městem známým pro zajímavé památky, skvělé restaurace, divadla a univerzity. Mimo jiné je ale také místem, kde si můžete legálně a bezpečně vyzkoušet různé kasinové hry. V neustále kvetoucí moravské metropoli naleznete širokou nabídku her od klasické rulety až po moderní automaty jak pro pravidelné návštěvníky, tak pro příležitostné hráče. V...
Exkluzivní partner sekce


Veletrhy, konference a semináře
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 |


