Další setkání ze série Veletrh řešení se zaměří na věrnost zákazníka
Brno, 7. ledna 2014 – Co je základem férového a přínosného vztahu se zákazníkem? Kdo je to věrný zákazník a jak jej získat? Na tyto otázky se zaměří další setkání ze série Veletrh řešení, tentokrát s podtitulem „Přes věrného zákazníka k zisku". Marketingoví odborníci se s podnikateli potkají 23. ledna v brněnském hotelu Santon.
„Veletrh řešení je určen pro podnikatele a marketingové pracovníky z firem, kteří hledají užitečné a praktické nástroje, jak zvýšit loajalitu zákazníků, jak získat doporučení, jak komunikovat s věrnými zákazníky," přiblížil akci Milan Nerud z pořádající agentury Správná volba.
Účastníci setkání budou mít nejdřív možnost poslechnout si pětiminutové prezentace, kde řečníci vysvětlí přínos svého řešení a pokusí se posluchače motivovat k individuální diskusi. V popoledních workshopech pak každý prezentující představí své téma prakticky.
Na lednovém setkání vystoupí například Pavel Cenek ze společnosti OptimSys s tématem Od telefonování k telefonické péči o zákazníky, Petr Pouchlý, zástupce Court of Moravia, který představí principy efektivní reklamní kampaně či webového obchodu nebo Magdaléna Divišová z Acomware, která se zaměří na zvyšování obratu prostřednictvím internetu.
Akce „Veletrh řešení IV. – přes věrného zákazníka k zisku" se uskuteční 23. ledna od 10.00 do 15.00 v hotelu Santon v Brně Bystrci. Účastnický poplatek činí 390 Kč. Zájemci najdou více informací, včetně programu brněnského setkání, na oficiální stránkách Veletrhu řešení.
-ld-
|

- HUAWEI chytré hodinky: Průlom v oblasti zdraví a wellness
- Lema Clinic úspěch ocenění globální cenou
- Co je to hromadný extrém? Na jakých faktorech to závisí?
Exkluzivní partner sekce


Veletrhy, konference a semináře
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |