Konference Veletrh řešení se zaměří na měřitelnost marketingu
Brno, 2. května 2013 – Mít marketing pod kontrolou? Měřit návratnost investic? Ověřit, zda míříme správným směrem? Tyto a další motivy pojí volání majitelů firem po měřitelnosti marketingových aktivit. A právě této oblasti bude věnována konference Veletrh řešení s podtitulem Jak zefektivnit marketing, která se uskuteční 22. května na Vysoké škole Karla Engliše v Brně.
„Základním předpokladem úspěšného měření je chuť se dozvědět informace popisující realitu bez růžových i černých brýlí. Podnikatelé, kteří v sobě tuto potřebu mají a zároveň hledají nové nástroje, jsou srdečně zváni," říká Milan Nerud z pořádající Agentury Správná volba.
Setkání bude výjimečné také tím, že se nejedná o konferenci v tradičním školním provedení. Prezentující budou mít na představení svého přístupu k měření marketingových aktivit maximálně pět minut. „Následně je na účastnících, jak se rozhodnou, zda je nabízené řešení zaujme a budou chtít vědět více," dodává Nerud. V navazující volné tříhodinové networkingové části budou mít prezentující možnost představit všem účastníkům své možnosti a nástroje. Právě tímto formátem se Veletrh řešení odlišuje od ostatních podobných akcí.
Pořádající Agentura Správná volba opět vybrala špičky oborů a obsáhla celé spektrum služeb mapující marketing velmi podrobně. Zastoupen bude jak on-line svět, tak i tradiční oblasti osobního přímého prodeje.
Připraven je také doprovodný program. Akce se uskuteční 22. května od 10.00 do 15.00. Počet míst je omezen na 120 účastníků. Přehled prezentujících firem a jejich řešení naleznete na ZDE.
Zdroj: Správná volba
|

- HUAWEI chytré hodinky: Průlom v oblasti zdraví a wellness
- Lema Clinic úspěch ocenění globální cenou
- Co je to hromadný extrém? Na jakých faktorech to závisí?
Exkluzivní partner sekce


Veletrhy, konference a semináře
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |