Konference Veletrh řešení se zaměří na měřitelnost marketingu

spravna volbaBrno, 2. května 2013 – Mít marketing pod kontrolou? Měřit návratnost investic? Ověřit, zda míříme správným směrem? Tyto a další motivy pojí volání majitelů firem po měřitelnosti marketingových aktivit. A právě této oblasti bude věnována konference Veletrh řešení s podtitulem Jak zefektivnit marketing, která se uskuteční 22. května na Vysoké škole Karla Engliše v Brně.

„Základním předpokladem úspěšného měření je chuť se dozvědět informace popisující realitu bez růžových i černých brýlí. Podnikatelé, kteří v sobě tuto potřebu mají a zároveň hledají nové nástroje, jsou srdečně zváni," říká Milan Nerud z pořádající Agentury Správná volba.

Setkání bude výjimečné také tím, že se nejedná o konferenci v tradičním školním provedení. Prezentující budou mít na představení svého přístupu k měření marketingových aktivit maximálně pět minut. „Následně je na účastnících, jak se rozhodnou, zda je nabízené řešení zaujme a budou chtít vědět více," dodává Nerud. V navazující volné tříhodinové networkingové části budou mít prezentující možnost představit všem účastníkům své možnosti a nástroje. Právě tímto formátem se Veletrh řešení odlišuje od ostatních podobných akcí.

Pořádající Agentura Správná volba opět vybrala špičky oborů a obsáhla celé spektrum služeb mapující marketing velmi podrobně. Zastoupen bude jak on-line svět, tak i tradiční oblasti osobního přímého prodeje.

Připraven je také doprovodný program. Akce se uskuteční 22. května od 10.00 do 15.00. Počet míst je omezen na 120 účastníků. Přehled prezentujících firem a jejich řešení naleznete na ZDE.

Zdroj: Správná volba


Související články:

Veletrhy, konference a semináře

<<  Březen 2019  >>
 Po  Út  St  Čt  Pá  So  Ne 
      1  2
  4  5  6  7  8  910
11121314151617
18192021222324
252627293031
Nejbližší akce
28.03. Půl roku s elektronizací – kurz pr..
10.04. EVOLVE! Masterclass 2019..
27.04. Noc sklepů 2019 - otevřené sklepy ..

prehled_vinotek_v_Brne3-FIN