Webnode investuje do dotazníkové společnosti Survio
Brno, 21. června 2011 – Brněnská společnost Webnode získala podíl v dotazníkové společnosti Survio sídlící v Innovation parku Jihomoravského inovačního centra. Webnode, která sama původně vzešla z Innovation parku a jejíž produkt patří k pěti top internetovým projektům na světě, chce tímto krokem doplnit své internetové služby.
Společnost Webnode AG investuje do firmy Survio 1,5 milionu korun, za které získá podíl 35 procent. „Vstup Webnode do našeho projektu Survio nám přinese zejména zkušenosti se získáváním nových uživatelů. Věřím, že to také urychlí globální rozšíření projektu," řekl zakladatel společnosti Survio.com Ondřej Coufalík. „Survio skvěle doplňuje naše další internetové projekty svým zaměřením na malé a střední podnikatele i mezinárodními ambicemi," komentuje investici ředitel společnosti Webnode Vít Vrba.
Služba Survio umožňuje tvorbu internetových dotazníků či marketingových průzkumů a okamžité sledování on-line výsledků přímo v internetovém prohlížeči. Její zákazníci tak mohou sami získávat například zpětnou vazbu od zákazníků i jiných cílových skupin.
„Těší mě, že dnes celosvětově úspěšná firma Webnode, která u nás začínala, dospěla do situace, kdy sama investuje do dalších mladých firem a to opět u nás v Innovation parku. Je to nejlepší ilustrací toho, jak podnikatelský inkubátor prospívá nejen jihomoravské ekonomice," komentuje spojení obou firem Jiří Hudeček, ředitel Jihomoravského inovačního centra.
Nástroj Webnode.com byl spuštěn v roce 2008, v současnosti má přes 6 miliónů uživatelů z více než 180 zemí. Survio v současnosti využívá přes sto tisíc uživatelů z celého světa od studentů přes malé a střední firmy až po nadnárodní korporace. Mezi významné zákazníky patří The University of Chicago z USA, Microsoft, Oriflame či Black&Decker.
foto: Ondřej Coufalík, Survio, JIC
|
- Lema Clinic úspěch ocenění globální cenou
- Co je to hromadný extrém? Na jakých faktorech to závisí?
- Jaké příslušenství byste měli používat pro svůj vůz