Veletrhy STYL a KABO se věnují i marketingu
Semináře se zabývají jednak módní branží (v srpnu je kladen velký důraz na nadměrnou módu, která je v současnosti novým fenoménem), technickým novinkám (nové technologie v textilním průmyslu), ale i marketingem. Po sérii seminářů pro maloobchodníky (budování značky, příklady z praxe) nyní přichází seminář věnující se reklamě na internetu.
Cílem semináře INTERNET – nízkonákladová reklama pro malé a střední podniky, který bude moderovat Daniel Köppl, šéfredaktor časopisu Marketing a média, je ukázat malým a středním podnikatelům z módního průmyslu, jak efektivně inzerovat na internetu.
Pravidlům tvorby dobré webové prezentace se bude věnovat ve svém příspěvku Pavel Marek, ředitel komunikační agentury MARCO BBN, sociálním sítím pak Ondřej Kopecký ze stejné agentury. Novinkou bude vystoupení Richarda Breleta, ředitele mezinárodní marketingové sítě BBN, ve kterém představí výsledky celosvětového výzkumu používání internetu 2.0.
36. ročník Mezinárodních veletrhů módy a obuvi STYL a KABO probíhá od 24. do 26. srpna v Brně. Prestižní kontraktační veletrhy představují obchodní vrchol módního průmyslu České republiky i zemí střední a východní Evropy. Ve třech pavilonech se představí více než čtyři stovky vystavovatelů a branami výstaviště projde okolo devíti tisíc návštěvníků – většinou obchodníků, odborníků z branže, designérů a majitelů obchodů.

- Průvodce kasinovými hrami v Brně: Od rulety po video automaty
- Dámské chytré hodinky: Stylové výběry
- HUAWEI chytré hodinky: Průlom v oblasti zdraví a wellness

Průvodce kasinovými hrami v Brně: Od rulety po video automaty
Brno je městem známým pro zajímavé památky, skvělé restaurace, divadla a univerzity. Mimo jiné je ale také místem, kde si můžete legálně a bezpečně vyzkoušet různé kasinové hry. V neustále kvetoucí moravské metropoli naleznete širokou nabídku her od klasické rulety až po moderní automaty jak pro pravidelné návštěvníky, tak pro příležitostné hráče. V...