Olympia Brno otevřela nové obchody

Ve čtvrtek 15. října bylo úspěšně dokončeno rozšíření nákupního a zábavního centra Olympia. Fáze 4, jak je tato expanze nazývána, rozšiřuje počet obchodů na současných více než dvě stě. Svůj obchod zde otevřel například KappAhl, jeden z předních módních řetězců s 325 obchody ve Švédsku, Norsku, Finsku a Polsku. Strategií společnosti KappAhl je etablovat se v nákupních centrech a hlavních obchodních zónách. Nová prodejna má přibližně 850 metrů čtverečních. „Velmi jsme stáli o to, abychom zahájili prodej právě zde. Společnost KappAhl měla již delší dobu zájem o Českou republiku jako svůj nový trh. Žije zde mnoho lidí, kterým se bude naše móda líbit a tak se těšíme na práci při expanzi naší značky,“ říká Zuzana Cisternas, oblastní manažerka KappAhl pro Českou republiku. Prodejna v Brně bude nabízet sortiment dámského, pánského a dětského oblečení KappAhl a mimo jiné také oděvy z ekologické řady Organic Cotton. Zařízení prodejny dodržuje ekologické nároky společnosti KappAhl, jako například snížení spotřeby energie.
O více než dvojnásobek na 2900 m² (z původních 1300 m²) rozšířil v Olympii svoji prodejní plochu britský řetězec Marks & Spencer. V nově otevřené prodejně zásadně rozšiřuje také nabídku zboží. K širokému výběru dámského a pánského oblečení, spodního a nočního prádla a potravin přibude dětské oblečení, dámská obuv a dekor, zejména kuchyňské potřeby. Zákazníci si tak budou moci vybrat z plného sortimentu, který britský řetězec v České republice nabízí. V současné době je v ČR 15 prodejen Marks & Spencer, z nichž dvě jsou v Brně, přičemž prodejnu v OC Campus Square řetězec otevřel 20. února 2009. Rozšíření prodejny v brněnském OC Olympia souvisí s celkovou expanzí řetězce nejen v ČR, ale na trzích střední Evropy a Pobaltí. Během několika let hodlá Marks & Spencer v daném regionu otevřít na dvacet nových prodejen.
Další novou značkou v Olympii je francouzská pánská móda Celio* a jejich vůbec první obchod v ČR. Prodávají oblečení od volnočasové módy až po business za velmi přijatelné ceny. Příběh této francouzské společnosti, která se zabývá výrobou pánské módy, je příkladem zaslouženého úspěchu – od prvního obchodu, který byl slavnostně otevřen v Paříži v roce 1985, až po přibližně 700 prodejních míst, která byla zřízena ve více než šedesáti zemích po celém světě. Marc a Laurent Grosmanovi předvídali rozvoj oděvního průmyslu a distribuce a stvořili značku Celio*, která se stala ztělesněním preciznosti, stylu a dostupnosti. V současné době tato společnost, jejíž výrobky jsou určeny pouze pro muže, zaujímá čelné postavení na trhu a více než kdy jindy usiluje o významný podíl na mezinárodních trzích za současného upevňování své pozice ve Francii.

look49celioclub_1.JPG

 

5G

Proč je 5G budoucností smartphonů

Jsme na vrcholu nové éry bezdrátových technologií. Nová generace celulárních sítí, známá jako 5G, slibuje zásadní upgrade oproti současným 4G LTE sítím. Díky maximální rychlosti až 10 gigabitů za sekundu bude 5G výrazně rychlejší než nejrychlejší domácí širokopásmové připojení. Ale rychlost je jen jedním ze způsobů, jak 5G změní smartphony. Zde je šest výhod 5G, o kterých by měl vědět každý uživatel smartph...