V Brně je nejoblíbenější Nákupní centrum Královo Pole, Galerie Vaňkovka a Olympia

van.gifV Brně na jeden tisíc obyvatel připadá 754 čtverečních metrů maloobchodních ploch, zatímco třeba v Ostravě je to například 553 m2, v Plzni 1 073 m2 a 1 208 m2 v Liberci. Celkem mají retailové projekty v jihomoravské metropoli kapacitu 280 000 m2. Některá stávající obchodní centra ohlásila rozšíření, jiná se mají začít teprve stavět. To vše v době, kdy výdaje zákazníků na Brněnsku byly v meziročním srovnání přibližně o deset procent nižší. Některým obchodním centrům se však daří zmenšení „nákupního košíku“ kompenzovat vyšší návštěvností. Kromě Nákupního centra Královo Pole (NCKP) s klíčovým nájemcem Tesco figurují podle výzkumu Incoma GfK v první trojici nejoblíbenějších brněnských obchodních center ještě Galerie Vaňkovka a Olympia. Právě Vaňkovka a také například Avion Shopping Park Brno plánují do dvou let expanzi, NCKP připravuje obnovu food courtu a zaznamenalo další stavební úpravy. Výhledově se chystají i zcela nové projekty jako Aupark Brno nebo Carina Retail Park Štýřice.
 

Veletrhy, konference a semináře

<<  Březen 2019  >>
 Po  Út  St  Čt  Pá  So  Ne 
      1  2
  4  5  6  7  8  910
11121314151617
18192021222324
252627293031
Nejbližší akce
28.03. Půl roku s elektronizací – kurz pr..
10.04. EVOLVE! Masterclass 2019..
27.04. Noc sklepů 2019 - otevřené sklepy ..

prehled_vinotek_v_Brne3-FIN