JIC a Fraunhofer IPA Slovakia otevírají již třetí ročník Inovační akademie
Náplní Inovační akademie je porozumění pojmu inovace, pochopení toho, že inovace nejsou převratná technická řešení nebo patenty na patentových úřadech. „Inovace vzniká na trhu, musí ji přijmout zákazníci a musí za ní zaplatit. Inovace jsou byznys, zajímavý a vzrušující pro lidi, kteří rádi dělají věci jinak,“ říká Ján Košturiak, lektor programu.
Kurz je určen pro majitele firem majících na starosti růst hodnoty firmy, investice, akvizice a fúze, vrcholové manažery firem a divizí, ředitele pro strategii a rozvoj řídících strategické projekty růstu, marketingové a obchodní manažery, kteří identifikují nové marketingové příležitosti a další. Semináře se skládají z teoretické a praktické části v celkovém rozsahu devíti dnů. Výuka probíhá blokově ve čtyřech dvoudenních a jednom jednodenním modulu, zvládnou ji tak i časově vytížení manažeři.
- Lema Clinic úspěch ocenění globální cenou
- Co je to hromadný extrém? Na jakých faktorech to závisí?
- Jaké příslušenství byste měli používat pro svůj vůz